FAQs /

Δημιουργία παραγγελίας

Search

Οποιοσδήποτε επιθυμεί να αποστείλει αποσκευές ή κουτιά με προσωπικά αντικείμενα μπορεί να χρησιμοποιήσει το Σπουργίτης. Την περασμένη χρονιά, διαχειριστήκαμε παραγγελίες από 85 χώρες και αποστείλαμε πάνω από 25.000 αποστολές ετησίως.

Τυπικοί πελάτες περιλαμβάνουν: παραθεριστές που επιθυμούν να αποφύγουν τα αυξανόμενα τέλη των αεροπορικών εταιρειών και να ταξιδέψουν με ό,τι θέλουν, αθλητικούς ενθουσιώδεις που ταξιδεύουν με μπαστούνια γκολφ, σκι και άλλα, ηλικιωμένους ή άτομα με αναπηρία που βρίσκουν βολικό να μην ταξιδεύουν με αποσκευές, αποδήμους, φοιτητές, άτομα που μετακομίζουν σε όλο τον κόσμο και πελάτες που απλά χρειάζονται να στείλουν πακέτα φροντίδας.

Επισκεφθείτε τη σελίδα τιμολόγησης μας για να ελέγξετε το κόστος αποστολής στον προορισμό σας σε δευτερόλεπτα.

Παρακαλούμε εισάγετε επίσης τους ταχυδρομικούς κωδικούς για μεγαλύτερη ακρίβεια, χωρίς αυτούς η προσφορά σας θα βασίζεται στην αποστολή από πρωτεύουσα σε πρωτεύουσα.

Οι τιμές μας βασίζονται τόσο στο μέγεθος (όγκο) όσο και στο βάρος των αντικειμένων σας.

Αν χρειαστεί να στείλετε ένα αντικείμενο που ζυγίζει περισσότερο από 30 κιλά ή έχει μέγεθος >119cm, μπορείτε να το κάνετε αλλά πρέπει να μας αποστείλετε emailστο info@spourgitis.cy ώστε να σας ενημερώσουμε με κόστος μεταφοράς.

Η Σπουργίτης μπορεί συνήθως να συλλέξει μια αποστολή από την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ωστόσο, αυτό θα εξαρτηθεί από την τοποθεσία συλλογής και το μέγεθος της αποστολής σας, γι αυτό σας προτείνουμε να καταχωρείτε τη παραγγελία σας τουλάχιστον 2 ημέρες νωρίτερα από την επιθυμητή ημερομηνία παραλαβής.
Προσοχή ελέγξτε την ημερομηνία που θα επιλέξετε για παραλαβή καθώς σε περίπτωση τοπικής ή εθνικής αργίας η παραλαβή δε θα πραγματοποιηθεί.

Αφού εισαγάγετε τους ταχυδρομικούς σας κωδικούς στη σελίδα τιμολόγησης μας, το σύστημά μας θα δημιουργήσει έναν εκτιμώμενο χρόνο μεταφοράς* βάσει πληροφοριών που παρέχονται από τους συνεργαζόμενους μεταφορείς μας και των δικών μας ιστορικών κρατήσεων. Χωρίς την παροχή ταχυδρομικών κωδικών, ο εκτιμώμενος χρόνος μεταφοράς θα βασίζεται σε αποστολή από πρωτεύουσα σε πρωτεύουσα.

Κατά την κράτηση, μόλις επιλεγεί η ημερομηνία συλλογής στο βήμα 3, θα εμφανιστεί επίσης μια εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης. Όλες οι ημερομηνίες παράδοσης είναι εκτιμήσεις και, ενώ τυπικά το 95% των στάνταρ υπηρεσιών της Σπουργίτης και το 99,5% των express υπηρεσιών φτάνουν στην εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, σας συμβουλεύουμε να μην περιμένετε για παράδοση μέχρι να λάβετε ειδοποίηση μέσω email που να επιβεβαιώνει ότι η αποστολή σας είναι καθ’ οδόν για παράδοση.

Εάν ταξιδεύετε σε μια διαδρομή όπου η αποστολή σας πρέπει να περάσει από τελωνείο, η σελίδα προορισμού για τη χώρα προορισμού σας θα δείξει τον μέσο χρόνο που μπορεί να πάρει το τελωνείο για να επεξεργαστεί και να απελευθερώσει την αποστολή σας.

*Οι εκτιμώμενοι χρόνοι μεταφοράς εμφανίζονται σε εργάσιμες ημέρες και δεν περιλαμβάνουν τα σαββατοκύριακα ή τις αργίες.

Η Σπουργίτης παρέχει ζωντανή παρακολούθηση σε κάθε βήμα και η εφαρμογή μας θα σας στέλνει δωρεάν ειδοποιήσεις καθώς η τσάντα σας ταξιδεύει μέσω του δικτύου.

Η Συμπληρωματική Κάλυψη της Σπουργίτης δημιουργήθηκε για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των πελατών σχετικά με το τι θα συμβεί σε περίπτωση που μια βαλίτσα χαθεί κατά τη μεταφορά και παραμένει ο βασικός σκοπός του προϊόντος. Εάν ένα αντικείμενο (που αποστέλλεται σύμφωνα με τους όρους μας) θεωρηθεί μη ανακτήσιμο μετά από διαδικασία αναζήτησης, η Σπουργίτης θα συνεργαστεί με τον πελάτη για να προχωρήσει γρήγορα στη διαδικασία της απαίτησης.

Περιορισμοί κάλυψης:

Οι πλήρεις όροι κάλυψης είναι διαθέσιμοι στους όρους παροχής υπηρεσιών μας και ζητάμε να αφιερώσετε λίγα λεπτά για να αναθεωρήσετε τους όρους. Μέσα στους όρους θα βρείτε περιορισμούς όπως:

  • Το αντικείμενό σας πρέπει να είναι σωστά προετοιμασμένο και η ετικέτα παρακολούθησης να είναι προσαρτημένη με τέτοιο τρόπο ώστε να μην αποκολληθεί εύκολα. Δεν πρέπει να προσαρτήσετε την ετικέτα σας με τους εξής τρόπους: τοποθετώντας την σε πλαστική θήκη εγγράφων και δένοντάς την σε μια τσάντα, χρησιμοποιώντας αυτοκόλλητη ταινία χωρίς να την περικλείσετε πλήρως γύρω από την τσάντα. Εάν προσαρτήσετε την ετικέτα σας με αυτούς τους τρόπους, υπάρχει κίνδυνος να πέσει καθώς η τσάντα μετακινείται μέσω του δικτύου και η κάλυψη δεν θα ισχύει.
  • Η κάλυψη του Σπουργίτης δεν καλύπτει ζημιές σε οποιοδήποτε αντικείμενο που συμβουλεύουμε ότι είναι απαγορευμένο ή αποστέλλεται με δική σας ευθύνη, συμπεριλαμβανομένων αλλά όχι περιοριστικά σε: γυαλί, κεραμικά, ηλεκτρικά αντικείμενα (π.χ. τηλεοράσεις, υπολογιστές, λάπτοπ, εκτυπωτές).

 

Παρακαλούμε να διασφαλίσετε ότι η τσάντα σας είναι κατάλληλα προετοιμασμένη και δεν περιέχει τίποτα που σας έχουν προειδοποιήσει ότι είναι απαγορευμένο. Αν περιλαμβάνονται απαγορευμένα αντικείμενα ή η ετικέτα σας δεν είναι προσαρτημένη σύμφωνα με τις οδηγίες μας, δεν μπορεί να υποβληθεί καμία απαίτηση.

Για πλήρεις λεπτομέρειες σχετικά με το τι καλύπτεται και πώς να υποβάλετε μια αξίωση, παρακαλούμε δείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις μας.

Η Σπουργίτης αποστέλλει αποσκευές σε περισσότερες από 100 χώρες και όλες οι διαθέσιμες διαδρομές μπορούν να ελεγχθούν μέσω της σελίδας τιμολόγησης μας. Αν η επιλογή να στείλετε στη διαδρομή που επιθυμείτε δεν εμφανίζεται, τότε δυστυχώς δεν αποστέλλουμε αυτή τη στιγμή μεταξύ αυτών των τοποθεσιών.

Μπορείτε να κάνετε κράτηση με εκτιμώμενα βάρη και διαστάσεις.

Όλα τα αντικείμενα ζυγίζονται και μετρώνται κατά τη μεταφορά και αν το αντικείμενό σας υπερβαίνει την αγορασμένη επιτρεπόμενη ποσότητα, θα σας αποσταλεί ειδοποίηση για το επιπλέον κόστος που οφείλεται.

Θα χρεωθείτε με τα ίδια ποσοστά όπως αν είχατε εισαγάγει το μεγαλύτερο βάρος ή τις διαστάσεις κατά την κράτηση, όχι με υψηλότερη υπερβολική χρέωση.
Όταν μετράτε το αντικείμενό σας, αυτό πρέπει να γίνει από τα ευρύτερα σημεία από πλευρά σε πλευρά (πλάτος), από πάνω προς τα κάτω (μήκος) και από μπροστά προς τα πίσω (ύψος), συμπεριλαμβανομένων των τροχών ή των χειρολαβών. Αν εισαγάγετε τις διαστάσεις σε διαφορετική σειρά, αυτό δεν είναι πρόβλημα καθώς ο τελικός όγκος θα είναι ο ίδιος.

Χρεώνουμε με βάση τόσο τον όγκο (μέγεθος) όσο και το βάρος των αντικειμένων σας. Όταν η σελίδα τιμολόγησης μας εμφανίζει ένα κόστος βάσει βάρους, υπάρχει επίσης ένα μέγιστο μέγεθος που συνδέεται με αυτό το τέλος.

Το βαρύτερο μεμονωμένο αντικείμενο που μπορούμε να δεχτούμε είναι 70 κιλά αλλά θα πρέπει να μας αποστείλετε emailμε τα πλήρη στοιχεία αν η αποστολή σας είναι >30 κιλα ή >115cmκάποια από τις 3 διαστάσεις του/των αντικειμένων σας.

Δεν είναι δυνατό να προσθέσετε περισσότερες τσάντες ή κουτιά σε μια υπάρχουσα παραγγελία αφού την τοποθετήσετε και θα πρέπει να τοποθετήσετε μια νέα παραγγελία για τυχόν επιπλέον αντικείμενα που θέλετε να στείλετε. Αν τοποθετήσετε μια δεύτερη παραγγελία και χρειάζεστε να συλλεχθούν και οι δύο παραγγελίες μαζί, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα της Σπουργίτης που θα ενημερώσει τους συνεργαζόμενους μεταφορείς μας.

Αν χρειαστεί να αφαιρέσετε ένα αντικείμενο από την παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα της Σπουργίτης.

Παρά τα πολλά πλεονεκτήματα του Σπουργίτης, είμαστε αποφασισμένοι να μην μας ξεπεράσουν στις τιμές. Θα εκπλαγούμε αν βρείτε καλύτερη τιμή, αλλά αν το κάνετε, παρακαλούμε να μας δώσετε την ευκαιρία να την ξεπεράσουμε!

Απλά στείλτε μας ένα email επιβεβαιώνοντας τη διαδρομή, τι στέλνετε (συμπεριλαμβανομένου του μεγέθους και του βάρους), την τιμή που βρήκατε στο διαδίκτυο και το όνομα του ανταγωνιστή. Στη συνέχεια, θα επαληθεύσουμε την τιμή και αν είναι χαμηλότερη από τη δική μας, θα σας προσφέρουμε ακόμα καλύτερη τιμή για να μας το επισημάνετε.

Για να αντιστοιχίσουμε μια τιμή, απαιτούμε από την άλλη υπηρεσία να πληρεί ορισμένες βασικές προϋποθέσεις: πρέπει να προσφέρει τους ίδιους χρόνους μεταφοράς, την ίδια επιτρεπόμενη διάσταση και βάρος, να παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη και να έχει επαρκή φήμη ως εξειδικευμένος αποστολέας αποσκευών ή προσωπικών αντικειμένων (για παράδειγμα, θα περιμέναμε να δούμε τουλάχιστον 100 κριτικές με μέσο όρο τουλάχιστον 8/10 σε ανεξάρτητη ιστοσελίδα κριτικών). Η προσφορά πρέπει να είναι διαθέσιμη στο ευρύ κοινό στο διαδίκτυο για άμεση κράτηση, μέσω δημόσιας πλατφόρμας όπως η δική μας.

Προς το παρόν, δεν μπορούμε να δεχτούμε κρατήσεις μέσω τηλεφώνου και όλες οι παραγγελίες πρέπει να γίνονται διαδικτυακά. Παρακαλούμε επισκεφθείτε τη σελίδα προσφορών μας εδώ.