FAQs /

Εντοπισμός αποστολών

Search

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την αποστολή σας διαδικτυακά μέσω του link που σας έχουμε αποστείλει στο email αλλά μπορεί και ο παραλήπτης να παρακολουθεί μέσω sms/emailπου θα του αποσταλεί αφού παραλάβουμε από τον αποστολέα το/τα δέματα.

Θα σας στείλουμε ένα email αν η αποστολή σας δεν παρακολουθείται μετά την ημερομηνία συλλογής, για να επιβεβαιώσουμε ότι η αποστολή έχει συλλεχθεί. Η ομάδα της Σπουργίτης θα επικοινωνήσει με τους συνεργάτες ταχυμεταφορών μας για να διασφαλίσει ότι η αποστολή σας θα αρχίσει να παρακολουθείται το συντομότερο δυνατόν.

Υπάρχουν μερικοί συνήθεις λόγοι για τους οποίους οι τσάντες σας μπορεί να μην παρακολουθούνται:

1. Έλλειψη Ετικετών Παρακολούθησης:

    • Η αποστολή σας παραδόθηκε χωρίς τις ετικέτες παρακολούθησης του Σπουργίτης; Εάν ναι, τότε πρέπει να μας ενημερώσετε ΑΜΕΣΑ  μέσω email καθώς υπάρχει κίνδυνος απώλειας της αποστολής σας.

 

2. Επιπλέον Χρεώσεις:

Δεδομένου ότι οι οδηγίες αποστολής για τον συνεργάτη ταχυμεταφορών μας παρέχονται στις ετικέτες παρακολούθησης του Σπουργίτης, αν η αποστολή σας συλλεχθεί χωρίς αυτές τις ετικέτες, ενδέχεται να εφαρμοστούν περαιτέρω χρεώσεις στην παραγγελία σας, καθώς η αποστολή σας μπορεί να σταλεί με την υπηρεσία express. Ένα μέλος της ομάδας της Σπουργίτης θα επικοινωνήσει μαζί σας αν αυτό συμβεί.

Όταν μεταφέρονται μεγάλοι όγκοι αποστολών, όλα τα αντικείμενα φορτώνονται σε μεγάλους περιέκτες, οι οποίοι μπορούν εύκολα να φορτωθούν και να εκφορτωθούν από αεροπλάνα και άλλα οχήματα. Οι περιέκτες παρακολουθούνται κατά τη μεταφορά τους μέσω του δικτύου, κάτι που ενημερώνει με τη σειρά του την παρακολούθηση των αντικειμένων που περιέχονται σε αυτούς. Εάν ένα αντικείμενο δεν σκαναριστεί κατά την είσοδό του σε έναν περιέκτη, δεν θα εμφανιστεί ως αναχωρημένο, παρά το γεγονός ότι έχει φύγει από την αποθήκη. Ωστόσο, όταν τα αντικείμενα εκφορτώνονται στην επόμενη εγκατάσταση διαλογής, κάθε αντικείμενο σκανάρεται ξανά και θα πρέπει να επανεμφανιστεί στην παρακολούθηση.

Τα αντικείμενα συνήθως σταματούν να παρακολουθούνται προσωρινά και το πρόβλημα θα πρέπει να επιλυθεί εντός 48-72 ωρών. Εάν η παρακολούθηση δεν ενημερωθεί, η αποστολή μπορεί να βρίσκεται σε μεταφορά χωρίς να έχει σκαναριστεί ή η ετικέτα μπορεί να έχει υποστεί ζημιά. Εάν η παρακολούθηση δεν επιβεβαιώσει ότι όλα τα κομμάτια έχουν παραδοθεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να επιβεβαιώσουμε αν όλα τα κομμάτια έχουν ληφθεί και, αν όχι, θα ξεκινήσει μια έρευνα. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες σχετικά με την τοποθεσία ενός αντικειμένου, παρακαλούμε να μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα της Σπουργίτης.

Αν έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες σχετικά με την τοποθεσία ενός αντικειμένου, παρακαλούμε να μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Οι αποστολές που αποστέλλονται σε μεγάλες αποστάσεις περνούν συνήθως από εγκαταστάσεις σε διάφορες χώρες καθοδόν προς τον τελικό προορισμό. Εάν η παρακολούθησή σας δείχνει ότι η αποστολή σας περνάει από μια χώρα διαφορετική από αυτή στην οποία παραδίδεται, αυτό σημαίνει συνήθως ότι απλώς περιμένει μια σύνδεση και θα εμφανίσει ένα σκανάρισμα αναχώρησης από αυτήν τη χώρα μερικές ώρες αργότερα.

Η αποστολή σας μπορεί επίσης να σκαναριστεί ως “με τον ταχυμεταφορέα παράδοσης” σε μια περιοχή που δεν είναι κοντά στη διεύθυνση παράδοσής σας. Αυτό είναι φυσιολογικό, καθώς η τοποθεσία στην παρακολούθησή σας είναι απλώς η μεγαλύτερη περιοχή εξυπηρέτησης που καλύπτει ο οδηγός ή η τοποθεσία της κύριας αποθήκης και όχι η ακριβής τοποθεσία της παράδοσης.