FAQs /

Παραλαβές

Search

Κατοικίες:

  • Πληροφορίες για το κουδούνι/καμπανάκι πρέπει να περιλαμβάνονται στην παραγγελία.

Διαμερίσματα:

  • Πληροφορίες για το κουδούνι/ενδοεπικοινωνία πρέπει να περιλαμβάνονται στην παραγγελία. Η αποστολή μπορεί να συλλεχθεί/παραδοθεί μόνο στο ισόγειο ή στη ρεσεψιόν.

Επιχειρήσεις:

  • Η αποστολή πρέπει να αφήνεται στη ρεσεψιόν, η οποία είναι επανδρωμένη μεταξύ 09:00 – 18:00.

Πανεπιστήμια:

  • Η αποστολή πρέπει να αφήνεται στη ρεσεψιόν των φοιτητικών εστιών. Παρακαλείστε να επιβεβαιώσετε με το Πανεπιστήμιο/Φοιτητικές Εστίες ότι επιτρέπονται συλλογές και παραδόσεις από τη ρεσεψιόν.

Ξενοδοχεία:

  • Η αποστολή πρέπει να αφήνεται στη ρεσεψιόν/καμπαναριά/υποδοχή και να καθορίζεται στην παραγγελία.

Αεροδρόμια:

  • Μόνο από ξενοδοχεία γύρω από το αεροδρόμιο, όχι στο τερματικό σταθμό.

Λιμάνια:

  • Δεν μπορούμε να συλλέξουμε ή να παραδώσουμε σε λιμάνια ή ελλιμενισμένα πλοία.

H παραλαβές πραγματοποιούνται στο διάστημα 11:00-17:00 τοπική ώρα της εκάστοτε ώρας.

Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται συνήθως μεταξύ 9:00 π.μ. – 17:00 μ.μ, αλλά κατά τις περιόδους αιχμής μπορεί να πραγματοποιηθούν νωρίτερα ή αργότερα.

Δεν μπορεί να αποσταλεί ειδοποίηση όταν ο οδηγός πλησιάζει ή έχει φτάσει στη τοποθεσία σας.

Το Σπουργίτης μπορεί συνήθως να συλλέξει μια αποστολή από την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ωστόσο, αυτό θα εξαρτηθεί από την τοποθεσία συλλογής και το μέγεθος της αποστολής σας.

Τη κράτηση σας πρέπει να τη πραγματοποιήσετε τουλάχιστον 2 εργάσιμες ημέρες νωρίτερα από την επιθυμητή ημερομηνία παραλαβής.

Συνήθως, οι οδηγοί δεν καλούν ή στέλνουν μηνύματα πριν από την άφιξή τους. Ωστόσο, ζητάμε έναν τοπικό αριθμό επικοινωνίας σε περίπτωση που το αποθηκευτικό κέντρο θέλει να καλέσει εκ των προτέρων για να βεβαιωθεί ότι είστε διαθέσιμοι πριν από τη συλλογή.

Μπορείτε να αλλάξετε μέσω email στην εταιρία μας στο info@spourgitis.cy τα στοιχεία παραλαβής.

Η επιλογή να αφήσετε αντικείμενα σε ένα κατάστημα δεν είναι διαθέσιμη κατά τη διάρκεια της κράτησης. Ωστόσο, αν επικοινωνήσετε με την ομάδα της Σπουργίτης με τον αριθμό παραγγελίας σας, μέσω email μπορεί να μπορέσουμε να σας παρέχουμε τη διεύθυνση ενός κοντινού καταστήματος.

Αν το κουδούνι σας δεν λειτουργεί, συνιστούμε έντονα να τοποθετήσετε ένα σημείωμα δίπλα στην πόρτα ή το κουδούνι που να ενημερώνει τον οδηγό ότι το κουδούνι δεν λειτουργεί και να του ζητάτε να χτυπήσει την πόρτα αντί για αυτό. Αν ζείτε σε συγκρότημα διαμερισμάτων όπου το χτύπημα της πόρτας μπορεί να μην είναι εφικτό, συνιστούμε να τοποθετήσετε έναν αριθμό επικοινωνίας στο σημείωμα ζητώντας από τον οδηγό να καλέσει για να σας ενημερώσει ότι βρίσκεται στη διεύθυνση.

Παρακαλώ να γνωρίζετε ότι δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι ο οδηγός θα καλέσει τον αριθμό που παρέχεται αν το κουδούνι ή το διακόπτης είναι χαλασμένα.

Ναι, μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον πληροφορίες διεύθυνσης για να βοηθήσετε τον οδηγό να βρει τη διεύθυνσή σας.

Για να προσθέσετε επιπλέον πληροφορίες:

  • Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα της Σπουργίτης για να προσθέσετε οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία που μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό.

Αν δεν υπάρχει κανείς στη διεύθυνση συλλογής όταν ο οδηγός επιχειρήσει τη συλλογή:

  • Ο οδηγός θα προχωρήσει στην επόμενη συλλογή και δεν θα επιστρέψει.

 

Αν η συλλογή σας δεν ήταν επιτυχής:

  • Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Σπουργίτης το συντομότερο δυνατό για να προγραμματίσετε μια νέα συλλογή για μια άλλη κατάλληλη ημερομηνία. Μια νέα συλλογή μπορεί κανονικά να προγραμματιστεί από την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ωστόσο παραγγελίες που απαιτούν μεγαλύτερο όχημα για τη συλλογή, όπως πολλαπλά αντικείμενα ή βαριές αποστολές, θα απαιτήσουν 24 ώρες για να ζητηθεί το σωστό όχημα.

 

Αν το σύστημά μας καταγράψει ότι η αποστολή δεν έχει καταγραφεί μετά από 24 ώρες από την ημερομηνία συλλογής και δεν έχει ληφθεί καμία επαφή:

  • Θα σας στείλουμε επίσης ένα email για να επιβεβαιώσουμε αν η αποστολή δεν συλλέχθηκε και τον λόγο γιατί, και στη συνέχεια μπορεί να προγραμματιστεί μια περαιτέρω συλλογή διαδικτυακά ακολουθώντας τις οδηγίες στο email που λάβατε.

 

Αν ήσασταν στη διεύθυνση συλλογής καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας συλλογής:

  • Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα της Σπουργίτης για να εξακριβώσουμε τον λόγο της αποτυχημένης συλλογής και να την προγραμματίσουμε εκ νέου σε μια ημερομηνία που σας ταιριάζει, χωρίς επιπλέον χρέωση.

Ο ονομαζόμενος αποστολέας δεν χρειάζεται να είναι παρών. Ωστόσο, κάποιος πρέπει να είναι διαθέσιμος μεταξύ1:00 π.μ. και 17:00 μ.μ. για να παραδώσει την αποστολή στον οδηγό.

Αυτή τη στιγμή μπορούμε να συλλέγουμε ή να παραδίδουμε τα σαββατοκύριακα μόνο μέσω του special service και μόνο εφόσον το έχετε αιτηθεί μέσω email ,σας έχουμε αποστείλει και έχετε αποδεχτεί το αντίστοιχο κόστος. Τα σαββατοκύριακα διαφέρουν μεταξύ των χωρών, π.χ. οι μη εργάσιμες ημέρες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είναι η Παρασκευή και το Σάββατο, επομένως η συλλογή και η παράδοση είναι διαθέσιμες την Κυριακή.