Διεθνείς Αποστολές:
Διαδικασία Εκτελωνισμού:
Ευθύνη Αποστολέα:
Αποφυγή Καθυστερήσεων:
Ευθύνη για Δασμούς και Χρεώσεις:
Με την κατανόηση αυτών των οδηγιών και την κατάλληλη προετοιμασία, μπορείτε να διασφαλίσετε μια ομαλή διαδικασία εκτελωνισμού για την αποστολή σας.
Αποστολές Από Αγγλία προς χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης:
Η εταιρεία Σπουργίτης είναι η μοναδική εταιρεία στην Ευρώπη όπου κατέχει αποθήκη στο Μπέλφαστ (B.Iρλανδία) του Ην. Βασιλείου και έτσι πραγματοποιώντας τη διαδικασία εκτελωνισμού στην τελωνειακή αποθήκη του Μπέλφαστ, δε προκύπτουν εκτελωνιστικά έξοδα για τους παραλήπτες στη Κύπρο ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ιδιωτικές αποστολές δε προκύπτουν επιπλέον έξοδα ή τελωνειακές καθυστερήσεις.
Αποστολές από Κύπρο προς Αγγλία:
Με την εταιρεία Σπουργίτης για τις ιδιωτικές αποστολές χαμηλής αξίας δε προκύπτει κανένα κόστος εκτελωνισμοί για το παραλήπτη στην Αγγλία.
Εμπορικά Αντικείμενα
Ο χρόνος που απαιτείται για τον εκτελωνισμό ποικίλλει από χώρα σε χώρα και ο μέσος χρόνος από τα ιστορικά μας αρχεία για να απελευθερώσουν τα τελωνεία μια αποστολή αφού έχει σταματήσει, μπορεί να βρεθεί στις σελίδες προορισμών μας.
Αν η αποστολή σας έχει κρατηθεί περισσότερο από τον καταγεγραμμένο μέσο όρο, ενδέχεται να υπάρχουν αρκετοί λόγοι για αυτό:
Η Σπουργίτης παρακολουθεί όλες τις αποστολές που περνούν από τον εκτελωνισμό και θα σας κρατά ενήμερους. Ωστόσο, αν έχετε ανησυχίες για τον χρόνο που η αποστολή σας βρίσκεται στον εκτελωνισμό ή αν έχετε ενημερωθεί απευθείας από τα τελωνεία ή τον συνεργάτη ταχυμεταφορών μας για πρόσθετες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα του Σπουργίτης που θα σας βοηθήσει περαιτέρω.
Δεχόμαστε την πλειοψηφία των αποστολών που δεν είναι τυπικά προσωπικά αντικείμενα. Ωστόσο, παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτές οι αποστολές θα πρέπει να ταξινομηθούν είτε ως δώρα είτε ως εμπορικές αποστολές. Στην περίπτωση που η αποστολή ταξινομηθεί ως μη τυπικά προσωπικά αντικείμενα, είναι πιθανό να επιβληθούν δασμοί ή φόροι από την τελωνειακή αρχή της χώρας προορισμού.
1. Ταξινόμηση Αποστολής:
2. Επικοινωνία με Τελωνειακή Αρχή:
3. Επιβολή Δασμών και Φόρων:
Εάν έχετε δεχθεί επικοινωνία από τον συνεργάτη ταχυμεταφορών μας, πιθανότατα χρειάζονται να επεκτείνετε ή να διευκρινίσετε πληροφορίες που έχουν ήδη παρασχεθεί ή οι ειδικές συνθήκες σας απαιτούν πρόσθετες πληροφορίες που δεν απαιτούνται συνήθως για τις περισσότερες αποστολές που στέλνουμε. Εάν τα τελωνεία έχουν ζητήσει περαιτέρω πληροφορίες, αυτές μπορούν να παρασχεθούν είτε στον πράκτορα που επικοινώνησε μαζί σας είτε να σταλούν απευθείας στην Σπουργίτης για να τις προωθήσει στον πράκτορα εκ μέρους σας.
Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, θα μπορείτε να διαχειριστείτε την επικοινωνία με τα τελωνεία αποτελεσματικά και να εξασφαλίσετε την ομαλή επεξεργασία της αποστολής σας.
Εάν έχετε λάβει λογαριασμό από τον συνεργάτη ταχυμεταφορών μας για τελωνειακές χρεώσεις, παρακαλούμε πρώτα ελέγξτε τη σελίδα προορισμών για τη χώρα στην οποία στέλνετε, καθώς ορισμένες χρεώσεις για τη διαχείριση τελωνείων εφαρμόζονται σε συγκεκριμένες διαδρομές και άλλες χώρες ενδέχεται να μην έχουν ατέλεια δασμών.
Εάν οι χρεώσεις δεν αναφέρονται στη σελίδα προορισμών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα του SendMyBag που θα επικοινωνήσει με τον συνεργάτη ταχυμεταφορών μας για να ελέγξει γιατί έχει εφαρμοστεί η χρέωση και να την αμφισβητήσει αν είναι δυνατόν. Συνήθως, οι αποστολές ενδέχεται να έχουν εκκαθαριστεί κατά λάθος ως εμπορικά αγαθά από τα τελωνεία, και αυτό μπορεί να διορθωθεί με την επανυποβολή των τελωνειακών εγγράφων στον συνεργάτη ταχυμεταφορών μας ώστε να απαλειφθούν οι χρεώσεις.
Τι να κάνετε:
Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, μπορείτε να αμφισβητήσετε αποτελεσματικά τις τελωνειακές χρεώσεις και ενδεχομένως να απαλειφθούν.