FAQs /

Τελωνεία

Search

Διεθνείς Αποστολές:

  • Εκτός ΕΕ:Αν στέλνετε διεθνώς μεταξύ χωρών που δεν είναι και οι δύο μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προκύπτουν τέλη εκτελωνισμού όπου συνήθως για ιδιωτικές αποστολές χαμηλής αξίας ανέρχονται στα 20 ευρώ/δέμα αποστολής.

 

  • Πρόσθετες Πληροφορίες: Μπορεί να απαιτούνται πρόσθετες πληροφορίες ανάλογα με τις χώρες από τις οποίες ή προς τις οποίες στέλνετε. Μπορεί να χρειαστεί να συμπληρώσετε μια φόρμα “Προσωπικών Αντικειμένων” ή να παρέχετε πρόσθετες πληροφορίες όπως αντίγραφο του διαβατηρίου του παραλήπτη κατά την άφιξη της αποστολής στη χώρα.

 

Διαδικασία Εκτελωνισμού:

  • Χρόνος εκτελωνισμού: Οι εκτιμώμενοι χρόνοι μεταφοράς βασίζονται στην υπόθεση ότι τα αντικείμενά σας θα περάσουν ελεύθερα και δεν θα καθυστερήσουν από τα τελωνεία.

 

  • Χρεώσεις: Οι τιμές μας δεν περιλαμβάνουν φόρους, τοπικές χρεώσεις, τέλη επιθεώρησης ή άλλες χρεώσεις.

 

Ευθύνη Αποστολέα:

  • Συμμόρφωση: Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τις προσωπικές σας συνθήκες, τη φύση της αποστολής και τους κανονισμούς τελωνείων της χώρας προορισμού.

 

  • Πρόσθετες Διευκρινίσεις: Ορισμένες αποστολές μπορεί να απαιτούν περισσότερες διευκρινίσεις, ειδικά αν αποστέλλονται σε επιχειρηματικές διευθύνσεις.

 

Αποφυγή Καθυστερήσεων:

  • Χρόνοι Επεξεργασίας: Οι χρόνοι επεξεργασίας από τα τελωνεία ποικίλλουν από χώρα σε χώρα και μπορεί να διαρκέσουν αρκετές ημέρες. Εξασφαλίστε ότι τα έγγραφα είναι ορατά για να αποφύγετε καθυστερήσεις.

 

Ευθύνη για Δασμούς και Χρεώσεις:

  • Ευθύνη Παραλήπτη: Αν τα τελωνεία δεν επιτρέψουν αφορολόγητη είσοδο, ο παραλήπτης πρέπει να ολοκληρώσει τη διαδικασία εκτελωνισμού και να πληρώσει τυχόν δασμούς, φόρους ή χρεώσεις. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να απαιτηθεί η παρουσίαση διαβατηρίου ή πρόσθετες χρεώσεις παράδοσης.

 

Με την κατανόηση αυτών των οδηγιών και την κατάλληλη προετοιμασία, μπορείτε να διασφαλίσετε μια ομαλή διαδικασία εκτελωνισμού για την αποστολή σας.

Αποστολές Από Αγγλία προς χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

Η εταιρεία Σπουργίτης είναι η μοναδική εταιρεία στην Ευρώπη όπου κατέχει αποθήκη στο Μπέλφαστ (B.Iρλανδία) του Ην. Βασιλείου και έτσι πραγματοποιώντας τη διαδικασία εκτελωνισμού στην τελωνειακή αποθήκη του Μπέλφαστ, δε προκύπτουν εκτελωνιστικά έξοδα για τους παραλήπτες στη Κύπρο ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ιδιωτικές αποστολές δε προκύπτουν επιπλέον έξοδα  ή τελωνειακές καθυστερήσεις.

Αποστολές από Κύπρο προς Αγγλία:

Με  την εταιρεία Σπουργίτης για τις ιδιωτικές αποστολές χαμηλής αξίας δε προκύπτει κανένα κόστος εκτελωνισμοί για το παραλήπτη στην Αγγλία.

Εμπορικά Αντικείμενα

  • Αν η αποστολή σας συμμορφώνεται με τους κανόνες προέλευσης, η τελωνειακή αρχή του προορισμού θα μειώσει τον εισαγωγικό δασμό στο 0%. Ο πελάτης σας στον προορισμό θα χρειαστεί ωστόσο να πληρώσει ΦΠΑ εισαγωγής και τέλη διαχείρισης. Οι εμπορικοί αποστολείς θα πρέπει επίσης να συμμορφώνονται με οποιεσδήποτε σχετικές κατευθυντήριες γραμμές και περιορισμούς για τον κλάδο τους.

Ο χρόνος που απαιτείται για τον εκτελωνισμό ποικίλλει από χώρα σε χώρα και ο μέσος χρόνος από τα ιστορικά μας αρχεία για να απελευθερώσουν τα τελωνεία μια αποστολή αφού έχει σταματήσει, μπορεί να βρεθεί στις σελίδες προορισμών μας.

 

Αν η αποστολή σας έχει κρατηθεί περισσότερο από τον καταγεγραμμένο μέσο όρο, ενδέχεται να υπάρχουν αρκετοί λόγοι για αυτό:

 

  • Έλλειψη ή ελλιπής γραφειοκρατία: Τα τελωνεία μπορεί να χρειάζονται επιπλέον έγγραφα ή πληροφορίες.
  • Επικοινωνία με τον παραλήπτη: Τα τελωνεία μπορεί να χρειάζονται να επικοινωνήσουν με τον παραλήπτη για να επιβεβαιώσουν περαιτέρω λεπτομέρειες.
  • Γενικός όγκος αποστολών: Ο μεγάλος όγκος αποστολών που επεξεργάζονται τα τελωνεία μπορεί να προκαλέσει καθυστερήσεις.
  • Φυσικός έλεγχος της αποστολής: Τα τελωνεία μπορεί να χρειάζονται να επιθεωρήσουν φυσικά την αποστολή.
  • Αναμονή πληρωμής δασμών ή φόρων: Η αποστολή μπορεί να βρίσκεται σε αναμονή για την πληρωμή δασμών, φόρων, ή τελών αποθήκευσης ή διαχείρισης.

 

Η Σπουργίτης παρακολουθεί όλες τις αποστολές που περνούν από τον εκτελωνισμό και θα σας κρατά ενήμερους. Ωστόσο, αν έχετε ανησυχίες για τον χρόνο που η αποστολή σας βρίσκεται στον εκτελωνισμό ή αν έχετε ενημερωθεί απευθείας από τα τελωνεία ή τον συνεργάτη ταχυμεταφορών μας για πρόσθετες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα του Σπουργίτης που θα σας βοηθήσει περαιτέρω.

Δεχόμαστε την πλειοψηφία των αποστολών που δεν είναι τυπικά προσωπικά αντικείμενα. Ωστόσο, παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτές οι αποστολές θα πρέπει να ταξινομηθούν είτε ως δώρα είτε ως εμπορικές αποστολές. Στην περίπτωση που η αποστολή ταξινομηθεί ως μη τυπικά προσωπικά αντικείμενα, είναι πιθανό να επιβληθούν δασμοί ή φόροι από την τελωνειακή αρχή της χώρας προορισμού.

 

Τι να κάνετε:

1. Ταξινόμηση Αποστολής:

    • Εάν η αποστολή σας περιλαμβάνει δώρα ή εμπορικά προϊόντα, θα πρέπει να το δηλώσετε κατά την αποστολή.

 

2. Επικοινωνία με Τελωνειακή Αρχή:

    • Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τελωνειακή αρχή της χώρας προορισμού πριν από την τοποθέτηση της παραγγελίας σας για να κατανοήσετε τυχόν χρεώσεις που μπορεί να εφαρμοστούν εφόσον η αποστολή σας είναι εμπορική ή προορίζεται σε χώρα εκτός ΕΕ, Αμερική, Αγγλία.

 

3. Επιβολή Δασμών και Φόρων:

    • Οι αποστολές που δεν θεωρούνται τυπικά προσωπικά αντικείμενα πιθανόν να υπόκεινται σε δασμούς και φόρους κατά την είσοδό τους στη χώρα προορισμού.

Εάν έχετε δεχθεί επικοινωνία από τον συνεργάτη ταχυμεταφορών μας, πιθανότατα χρειάζονται να επεκτείνετε ή να διευκρινίσετε πληροφορίες που έχουν ήδη παρασχεθεί ή οι ειδικές συνθήκες σας απαιτούν πρόσθετες πληροφορίες που δεν απαιτούνται συνήθως για τις περισσότερες αποστολές που στέλνουμε. Εάν τα τελωνεία έχουν ζητήσει περαιτέρω πληροφορίες, αυτές μπορούν να παρασχεθούν είτε στον πράκτορα που επικοινώνησε μαζί σας είτε να σταλούν απευθείας στην Σπουργίτης για να τις προωθήσει στον πράκτορα εκ μέρους σας.

 
Τι να κάνετε:
  1. Απάντηση στα Τελωνεία:
    • Άμεση Απάντηση: Συνιστούμε να απαντήσετε και να παρέχετε οποιεσδήποτε ζητούμενες πληροφορίες ή έγγραφα το συντομότερο δυνατό για να αποφύγετε περιττές καθυστερήσεις ή πιθανά τέλη αποθήκευσης.
  1. Προώθηση Πληροφοριών:
    • Μέσω Σπουργίτης: Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε τις πληροφορίες στο Σπουργίτης, και εμείς θα τις προωθήσουμε στον πράκτορα εκ μέρους σας.
  1. Επιβεβαίωση Παραλαβής:
    • Επικοινωνήστε με Σπουργίτης: Εάν δεν είστε σίγουροι για το τι πρέπει να κάνετε ή χρειάζεστε βοήθεια με τις απαιτούμενες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την ομάδα του Σπουργίτης για να σας βοηθήσουμε περαιτέρω.
 
Συμβουλές:
  • Ακρίβεια και Πληρότητα: Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες που παρέχετε είναι ακριβείς και πλήρεις για να αποφύγετε περαιτέρω ερωτήσεις ή καθυστερήσεις.
  • Παρακολούθηση Επικοινωνίας: Παρακολουθήστε την επικοινωνία για τυχόν ενημερώσεις ή πρόσθετες πληροφορίες που μπορεί να απαιτούνται από τα τελωνεία ή τον πράκτορα.

Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, θα μπορείτε να διαχειριστείτε την επικοινωνία με τα τελωνεία αποτελεσματικά και να εξασφαλίσετε την ομαλή επεξεργασία της αποστολής σας.

Εάν έχετε λάβει λογαριασμό από τον συνεργάτη ταχυμεταφορών μας για τελωνειακές χρεώσεις, παρακαλούμε πρώτα ελέγξτε τη σελίδα προορισμών για τη χώρα στην οποία στέλνετε, καθώς ορισμένες χρεώσεις για τη διαχείριση τελωνείων εφαρμόζονται σε συγκεκριμένες διαδρομές και άλλες χώρες ενδέχεται να μην έχουν ατέλεια δασμών.

Εάν οι χρεώσεις δεν αναφέρονται στη σελίδα προορισμών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα του SendMyBag που θα επικοινωνήσει με τον συνεργάτη ταχυμεταφορών μας για να ελέγξει γιατί έχει εφαρμοστεί η χρέωση και να την αμφισβητήσει αν είναι δυνατόν. Συνήθως, οι αποστολές ενδέχεται να έχουν εκκαθαριστεί κατά λάθος ως εμπορικά αγαθά από τα τελωνεία, και αυτό μπορεί να διορθωθεί με την επανυποβολή των τελωνειακών εγγράφων στον συνεργάτη ταχυμεταφορών μας ώστε να απαλειφθούν οι χρεώσεις.

Τι να κάνετε:

  1. Συγκέντρωση Εγγράφων: Συλλέξτε όλα τα σχετικά έγγραφα που αφορούν την αποστολή, συμπεριλαμβανομένου του τιμολογίου για τις τελωνειακές χρεώσεις, τα στοιχεία αποστολής και οποιαδήποτε αλληλογραφία με τα τελωνεία.
  2. Επικοινωνία με Υποστήριξη:
    • Επικοινωνήστε με την ομάδα του SendMyBag μέσω email ή τηλεφώνου με τα στοιχεία της αποστολής σας και το λογαριασμό τελωνειακών χρεώσεων.
  1. Εξήγηση της Αμφισβήτησης:
    • Εξηγήστε ξεκάθαρα γιατί πιστεύετε ότι οι χρεώσεις είναι εσφαλμένες και παρέχετε οποιαδήποτε υποστηρικτικά στοιχεία.
  1. Παρακολούθηση:
    • Κρατήστε τακτική επαφή με την ομάδα του SendMyBag για ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της αμφισβήτησής σας.

 

Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, μπορείτε να αμφισβητήσετε αποτελεσματικά τις τελωνειακές χρεώσεις και ενδεχομένως να απαλειφθούν.